fredag 24. august 2012

Gave i posten!


                
  






Jeg var så heldig å vinne en "gi-bort" hos Monstermønster her om dagen! 
Og i dag fikk jeg pakke i posten med en kjempefin bok!
TUSEN TAKK!






Men jeg har jo endel prosjekter på pinnene allerede...






















Boka har mønstre på gensere som strikkes fra toppen og nedover. 
(Bakdelen er at jeg ikke er så flink til å lese oppskrifter på engelsk, men det man vil får man som regel til)




Og her er Nova-kjolen som nettopp Monstermønster
inspirerte meg til å gå i gang med.
Snaaart ferdig!

2 kommentarer:

  1. Heldige deg!!! Ja nova kjolen har jeg også lyst å lage, ååååå må ha flere timer å ta av ;)

    SvarSlett
  2. Jeg strikker genser til Eirik etter top-down-mønster og er helt betatt! boken blir nok kanskje adventsgave til meg selv tror jeg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...