lørdag 2. februar 2013

Ski og staver


Ikke verken nytt eller fancy utstyr på denne jenta, nei, men det duger!
Kan også avsløre at skiene er smørefrie, og det er yndlingsskia mine, for å si det sånn! For sånne som meg, som ikke er særlig flink til å smøre og ikke har ambisjoner om å gå fort på ski, vil jeg anbefale smørefrie! Jeg har smøreski også, men velger oftest disse: enkle å bare spenne på seg hvorsomhelst og nårsomhelst. Og som oftest går jeg jo med noen små som trenger hjelp. Da er det gull verdt med godt feste. Vet at mange ikke liker smørefrie ski, men det er fordi de er gode til å gå på ski, og det kommer jo litt an på bruken. For det er jo sant at det er litt tråere å stake i lett terreng med disse skia...
Og med mindre du er god til å smøre og ikke minst gidder å smøre om etter vær og føre, så vil jeg anbefale smørefrie ski til (små) barn!

1 kommentar:

  1. Heldige dere som får gå på ski! Nå har det endelig kommet sne her også. Men vi må kjøre et stykke for å finne fine løyper:))

    Nyt snøen:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...