søndag 10. mars 2013

ut og lufte snowboard-skoa

 Ja, det ble en tur ut for å lufte snowboard-skoa... Planen var jo å ta med brettet også - men jeg fant det ikke! Jeg har lett og lett og lett! Jeg blir så sur når jeg leter og ikke finner! Et snowboard er jo ikke så lite heller, så det kan liksom gjemme seg helt bort. Jeg blir sprø!!! (dette forteller jo også litt om hvor rotete vi har det og om hvor mange muligheter, dvs uthus, vi har å lete i, for ikke å snakke om hvor ofte det snøbrettet blir brukt...)
 I går var det derfor kun skoa og fotavtrykket det ble bilde av.

I dag prøvde jeg lykken igjen. Fant fortsatt ikke brettet mitt, men det gamle brettet etter lillebroren min fant jeg, så jeg fikk da prøvd meg litt... Man trenger jo å øve seg litt før skidag med skolen...

 Brettet var jo litt i korteste laget (140 cm), med det får duge for en amatør som meg, inntil jeg finner mitt eget.


Hele familien var med ut, såklart. 
Akebakken på jordet er fantastisk - det samme er været!

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk bakke! Jeg har herved skrevet det opp på lista over drømmefasiliteter :) Her lette jeg i nesten et halvt år etter babyklærne vi fikk til Arvingen..da jeg endelig fant eska var det aller meste for smått til Sjefen... ;)

    SvarSlett
  2. Ser ut som den perfekte akebakke, herlig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...