fredag 31. mai 2013

Siste dagen i mai!

Slutten av mai er på en måte den beste tida på året!
Endelig begynner det å bli grønt her, temperaturen minner om høysommer og ikke minst: det er fortsatt vår og vi har sommermånedene foran oss! Sommermåneder med planer og store forventninger. Forventninger det noen ganger er vanskelige å innfri. (særlig med tanke på været...) Derfor elsker jeg mai og nyter denne siste dagen og tenker på alt det fine som fortsatt ligger foran meg!

Det er dessverre et skår i denne lykkelige tiden: POLLEN!
Jeg er så allergisk om dagen, nyser og klør...

 Her ser dere belegget med pollen som har samlet seg i beholderen vi samler opp regnvann i.

GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Jeg er en medallergiker...det så faretruende ut mtp eksamen, bl.a på grunn av synet :) men en dag med regn og isolasjon innendørs søndagen før berget meg :) Jeg elsker også denne tiden, men skulle gjerne sett at jeg slapp å ha ei diger bjørk bak huset.. ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...