mandag 13. januar 2014

Give-away!

I dag er faktisk denne bloggen 2 år! I tillegg nærmer jeg meg 40 000 treff, og dette vil jeg feire med en liten give-away.

40 000 treff i løpet av to år er ikke særlig mye å skryte av, i alle fall ikke om en sammenligner seg med besøkstallene til andre bloggere. Jeg er allikevel fornøyd med det tallet, og ser av statistikken at det er flere enn meg og min nærmeste familie som er innom bloggen... Når vi tar med det faktum at jeg aldri har drevet "reklame" for bloggen, og heller ikke er særlig flink til å kommentere hos andre (sjøl om jeg har mine bloggfavoritter som jeg ofte titter innom), er jeg fornøyd med tallet.

Over til premien og reglene:

Premien er sponset av min kjære søster! Det er Tupperware-produkter i matchende rosa! (Alt er selvfølgelig helt nytt, men jeg måtte fjerne embalasjen for å ta ålreite bilder...) Det rosa settet består av en termokopp til kalde og varme drikker, en flaske med skrulokk 0,5 liter, to små og en litt større boks med lokk. Alle disse tingene er jo supre å ha med ut på tur!
Jeg har også et par blå trøstepremier!

Reglene er superenkle: Alle kan bli med! Legg igjen et spor i kommentarfeltet!(husk e-post adresse hvis du ikke har egen blogg)
 Jeg blir glad hvis du legger deg til som følger også, men det er altså ikke noe krav for å delta.  

Jeg trekker vinnerne 1. februar

LYKKE TIL!

20 kommentarer:

  1. Weeee! Gratulerer med 2 års dagen!!! Jeg vil gjerne være med på give awayen, Er jo mitt i blinken for meg som endelig har hytten ferdig, og skal bli myyyye flinkere til å gå på turer!! Og da må man jo ha noe å ha god mat og drikke oppi;0) Ellers koser jeg meg med å titte innom bloggen din både titt og ofte, så mye koselig både på Uteliv og Inneliv!! Gleder meg til fortsettelsen!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 2-års jubileum! Flott blogg som jeg stadig kikker innom.. Men dessverre ikke så flink til å legge igjen spor etter meg:)

    Blir gjerne med på giveawayen, tvi tvi. Flott premie! Ta en tur innom meg om det skulle friste med noe i lammeull :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileet, Min blogg Minituren feirer 1/2 års dag på onsdag.

    SvarSlett
  4. Gratulere så masse med jubileet! 40000 er veldig bra syns no eg da ;)) måtte du ha like mange treff i dei 2 åra som kjem!

    SvarSlett
  5. Gratulere så masse med bloggen og TAKK for dine inspirerende innlegg om uteliv. Flott med en slik blogg!! Håper du fortsetter i mange år!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 2-års dag! Og 40 000 treff er slett ikkje verst for ein slik blogg :) Er ofte innom og kikker på bloggen din, men er dessverre ikkje så flink til å kommentere eg heller! Blir med på give away'en og satsar på vinnerlukke!

    SvarSlett
  7. Hurra for bloggen som fyller to år, ja, den er vi med og feirer!!! (Om du tror jeg driver smisking her, så har du naturligvis helt rett..) ;) Jeg er med!! Og må bare føye meg i rekkene; jeg håper du aldri slutter å bloggen, må vi sitte på hvert vårt gamlehjem og skrive om vår daglige tur ut til rosebuskene… ;) Jeg har likt bloggen din siden dag 1, men det er vel ingen hemlighet :) Gratulerer (og hurra for kule søstre!) :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 2 års dagen, verdens beste søster! :) Jeg trenger ikke å være med på konkurransen, men vil legge igjen et lite spor allikevel! Syns bloggen din er veldig fin! Smakfulle bilder og innhold! Gleder meg til skitur med deg igjen! Klem fra lillesøster

    SvarSlett
  9. Siden jeg ofte er nevnt på denne bloggen, må jeg jo selvfølgelig delta I konkurransen! Jeg er inne her hver eneste dag, og synes det er en flott blogg! Hilsen Mosse

    SvarSlett
  10. Hipp Hurra for bloggbursdag :)
    Er alltid moro å stikke innom her :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med 2 års dagen til bloggen :-) Jeg er en av dine faste følgere som med jevne mellomrom tar turen innom da du legger ut mange inspirerende innlegg. Derfor håper jeg du fortsetter i mange år til :-) Og så fin giveaway du har da, det hadde vært noe for meg *sikle sikle*. Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med jubileum! -synes du har gode besøkstall, jeg :) Og det er ikke så rart!
    Superfin gevinst!!

    SvarSlett
  13. Hei :)
    Fant tilfeldig bloggen din. Skal nå kose meg med bloggen din etter havregrøten ( jobbfri i dag ).
    Er glad i å være ute sammens med barnebarna, så jeg vil gjerne være med på trekningen din.
    Håper jeg får noen fine tips og ideer fra bloggen din.
    Lykke til videre med bloggingen :)
    en vinterlig hilsen fra
    Berit
    bkfoss@frisurf.no

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med 2 års blogging :-) Jeg er ny følger og det blir spennende å begynnne å følge deg :-)

    SvarSlett
  15. Å ja jeg vil gjerne være med, så flott gave.

    Gratulerer med 2 års bloggen, ha en strålende ny vinteruke.
    Marit.

    SvarSlett
  16. Gratulerer! :)
    Jeg blir gjerne med i trekningen av det flotte tur-settet!
    Ha en fin dag videre! :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med jubileum, og takk for masse blogg-glede. Det er kjekt å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer!
    Ønsker å bli med i trekningen, FLOTTE premier...

    Mvh Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Gratulerer med dagen. Bli med i trekninga? Nei, her var det så mange andre som hadde lyst på, så det holder å gratulere :-)

    http://eikeli10.blogspot.no/

    SvarSlett
  20. Hei,gratulerer med jubileet,koselig blogg og fine premier. Jeg deltar gjerne.Kjekt å stikke innom hos deg.
    Hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...