onsdag 28. mai 2014

Grønt og skjønt

Sjøldyrket oregano

For en herlig sommerdag vi har hatt i dag! Flaks at det er fridagen min! Også har vi jo fri i morgen også, så det føles nesten som å ha sommerferie! Er til og med blitt solbrent i nakken, sikkert etter luking og timesvis med hagearbeid/ slaraffenliv ute i dag! 

Inne i vinduskarmene har vi lenge hatt erteblomster under "produksjon". Disse begynte å bli veldig lange og uregjerlige nå, samtidig som jeg manglet noe grønt i de store pottene mine. Men noen bjørkekvister som klatrestativ ble jeg veldig fornøyd med resultatet! Så får vi bare håpe det ikke blir kuldegrader i natt... Det var visst det i gårnatt. Nå blir spørsmålet bare om de skal stå inne i utestua eller ute ved utesofaen?


Det er vel et ugras, men det er nesten det 
eneste som blomstrer ennå, så vi liker det allikevel!

Mitt deilige drivhus!
Det dyrkes fram saker og ting der inne også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...