søndag 8. juni 2014

Endelig! Båten på vannet!

Endelig fikk vi prøvd robåten vår! Det er jo snart 2 år siden vi fikk den av Besten, men både sommel med å skaffe redningsvester og tid brukt på å grue seg til hvordan vi får den på vannet har gjort at det har tatt sånn tid. Det viste seg å ikke være vanskelig i det hele tatt! Nå er vi ved godt mot, og tenker at nå skal det roes!

 Det vil si... jeg er jo så pysete når det kommer til vann, 
så jeg står på land og fotograferer og roper "ikke så langt ut!"

Hadde med fiskestenger (men ikke noe agn, dessverre...), men 
lillesøster ble jammen god til å slenge ut på dagens utflukt!

Vakkert?
-som å være hersker både til lands og til vanns, 
sa 9-åringen om følelsen han fikk ved å ro.

og jammen fikk jeg prøve jeg også!
Det er litt gøy, da, jeg innrømmer det, jeg blir bare så 
engstelig hvis jeg tenker på om det er djupt eller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...