mandag 24. november 2014

Innhøsting før snøen kjem...

Føler meg så flink som for en gangs skyld rakk ut i skogen for å samle litt av hvert før snøen kom! At jeg kan takke den milde høsten for det, er det vel ingen tvil om...
Som man kan se, trenger jeg ikke gå særlig langt unna huset mitt for å finne alle disse skattene.

Sånne bittesmå grantrær med rota inntakt har jeg, som den gode bloggeren jeg er, fått med meg at er et must i år. Det skal settes i en vase, eller et Norgesglass og pynte opp på bordet i denne søte førjulstid. (bortsett fra at når alle andre gjør det får jeg litt lyst til å gjøre noe annet... Ja, ja, jeg har nå opptil flere minitrær med fin rot, så vi får se hva det blir til!)

 Lerkegrener med kongler på. Bilder med og uten blitz.

Pinner kan være kjekt og ha! Kongler likeså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...