lørdag 8. august 2015

Sykkeltur

De færreste av sykkelturene mine blir omtalt her på bloggen. Det er fordi jeg sjelden gidder å drasse med meg fotoapparatet. Mobilen er jo som oftest med, men jeg overfører sjelden de bildene til datamaskina, og jeg har ikke lært med å blogge fra telefonen... 

 Men her er i alle fall noen bilder fra forrige ukes sykkeltur fra setra og hjem!(tatt med mobilen...)Dette er en annen trasé enn den jeg beskrev i går. Det var masse fine fotomotiver, men jeg sykla med mannen min, så jeg kunne jo ikke stoppe å ta bilde heeele tida. Grusveier, seterveier og stier er så flott å sykle på når det gjelder naturopplevelser. Og når man sykler forflytter man seg fortere enn når man går, og man rekker over mer. Man får egentlig en større forståelse for hvordan ting henger sammen...

Et setertun vi måtte trille gjennom

Flott kveldslys

1 kommentar:

  1. Så fine bilder av sprek sykkel, syklister og terreng! :)

    Ser dere har vært like flinke i sommer også å komme dere ut på tur i skog og fjell - eller på 2 hjul - både i Norge og Danmark. Ser herlig ut. Om ikke været alltid er på lag, så kan det ikke stoppe utfarten og turene, Spreke barn og familie :))

    Driver fortsatt med opptrening her, men har nå investert i sykkel - og sykler til jobb på 2. uken. 14 km pr dag ;) Kjekt å sykle - fikk lyst å sykle den turen der i bildene dine. Så flott!!!

    Nyt dagene - med eller uten regn ^_^

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...