torsdag 16. januar 2014

Matchende vindvotter

De er ikke så store før de blir opptatt av at klærne skal "matche"... (eller er det vi voksne som er mest opptatt av det?)
Jeg har i alle fall funnet ut av det nå, etter mange års kamp, at det er bedre at barna bruker GODE klær enn at de slår seg vrang for at noe er i feil farge (jentene som er mest nøye på dette, mens sønnen i huset er mer opptatt av passform og praktisk bruk). Jeg har derfor sydd vindvotter som matcher fargene på dunjakka til 5-åringen. Ull er jo gull, men vi vet jo hvordan de blir i masse deilig nysnø... 
Derfor:ull innerst og vindvotter utapå!




Kult med egen merkelapp, ikke sant?

3 kommentarer:

  1. Flotte vindvotter, praktiske til aktive barn i snøen. Litt kjekt at ting matcher... Men stas med farger!!!

    PS - fint om du tar kontakt med meg. Send gjerne ditt navn & adresse. Du vant giveawayen i bloggen min, et varmt gråfarget sett i lammeull - matchende skjerf & hansker.

    Nyt kvelden,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  2. Disse falt jeg for, og har nå lest alle innleggene dine som handler om vindvotter :)
    Dette var noe jeg også vil prøve meg på, -en gang det passer!!

    SvarSlett
  3. Elsker vindvottene du har laget til Vilma og Mira! Vilma (snart 2 år) er alltid varm på hendene når jeg hanter i barnehagen når hun bruker strikka ullvotter med dine vindvotter ytterst. Har ofte vært kald med andre votter!! :) Du er superflink og snill!! :) Klem fra verdens beste lillesøster :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...