søndag 2. mars 2014

Vottebutikk



 Jeg syr vindvotter til barn i bevernylon(med den glatteste sida inn, både fordi jeg syntes det var det fineste og for bedre gripeevne)
Ull er gull - men det er ikke alltid nok! Dette er altså overtrekksvotter som er ment å ha utenpå ullvotter. Da slipper man votter det blåser tvers gjennom, ullvotter fulle av snø/ sand/ mose...
Må til slutt legge til at de er jo ikke vanntette, bare vindtette, men holder fuktigheten unna en stund i alle fall :)

Jeg syr ikke på bestilling, da blir jeg bare sur og stressa, derfor legger jeg ut de vottene jeg har klare her, og oppdaterer sida fortløpende, både fjerner votter som blir solgt og legger inn nye! (Men det er lov å komme med ønsker på fargekombinasjoner/dekor/ størrelse i kommentarfeltet, det er bare motiverende!)




For å bestille, ta kontakt på mail: stubbis2000 krøllalfa hotmail.com

Vottene koster 160,- + kr 35,- i porto for et par.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...