onsdag 7. mai 2014

Vi sover i telt


Bortsett fra at det tar mye plass med to telt, fem soveposer og fem liggeunderlag når man er på tur, så er det veldig lettvint! Man kan nemlig stoppe å sove nesten hvor og når man vil!

Fin utsikt å våkne til, dette her!

For ikke å snakke om å våkne tett ved siden av disse tre!
De koser seg i soveposene sine!

Sjøl har jeg aldri vært helt komfortabel med å sove i sovepose. Jeg vrir meg altfor mye mens jeg sover... Dessuten fryser jeg ALLTID. Men nå skal det bli slutt på det! Jeg har nemlig kjøpt meg ny sovepose! 
Dette innlegget er ikke sponset, jeg er bare veldig fornøyd med investeringen min! 
Det er en Bergans "Arctic Ocean", med komforttemperatur på 25 kuldegrader! Jeg har tenkt å bruke den som sommersovepose, og tenker at nå er det slutt på å fryse seg gjennom natta!

5-åringen har også en Bergans-pose, mens de to 
andre har meget gode juniorsoveposer fra Helsport.

1 kommentar:

  1. Jeg noterer flittig. Vrir meg og fryser også, selv på sommeren i vinterpose :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...