tirsdag 22. april 2014

Skitur med utsikt og sjokolade


I går var jeg på skitur med lillesøster i strålende solskinn (mann og barn er definitivt ferdig med ski for denne gang). Jeg drassa med meg det digre speilreflekskameraet, men tror dere ikke minnebrikken lå igjen hjemme? Irriterende!
Heldigvis har jeg flere bilder fra påska liggende på lur. Dette fra en overskyet dag, der jeg fikk meg en liten tur alene opp på en bitteliten topp. Men lite snø på toppene ble det vanskelig å nå høyeste punkt med ski på bena, men denne lille toppen gikk akkurat. Jeg har blitt så glad i topper og utsikt! (-og skitupper, ser det ut til, utfra bildene...)


Også er jeg egentlig litt glad i sjokolade óg... 
Særlig kald kvikk lunsj på tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...