fredag 7. august 2015

Flere kasser til grønnsakshagen

Jeg liker å se på GRØNN GLEDE på nrk1. Det er et hageprogram. Det begynner på våren og varer litt utover sommeren på tirsdager i halv-åtte, åtte-tida. Da har jeg ALDRI tid til å se på! Da er det kveldsmat og legging og alt mulig. Så da ser jeg det på nett-tv, heller! Men av ulike grunner kom jeg/vi ikke igang med det i år, før nå i det siste. Og årets sesong passer oss midt i blinken! Vi ble inspirert og er nå igang med å forvandle ugras-skråningen til grønnsakshage! Planene har vært der lenge, men utformingen fikk vi tips til nå. Det blir bølgeblikk-kasser! Bestefar rynket skeptisk på nesen, og syntes ikke noe særlig om det, men...






Små og store i arbeid...

Hadde høye forventninger til at jeg ville se kul ut på bildene i rosa arbeidsbukse... Men man blir jo blendet av den bleke huden!

Vi håper å være klar til å så neste vår!


1 kommentar:

  1. interessant prosjekt, gjenbruk av blikkplater er jo en fin ting. Må sjekke ut nærmere

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...