søndag 28. april 2013

Hyller til drivhuset


 Har vært ute og skrudd sammen en av tre hyller vi har kjøpt til drivhuset vårt. Er så kaldt ute, hadde på meg varmedressen! Måtte varme fingrene inni polvottene av og til for ikke å miste følelsen helt...
Hyllene er billigste sort fra Europris. Hadde tenkt på Hyllis fra IKEA, men tror dette er en god erstatter! Monterte med vilje tre av hyllene feil vei, for jeg har en idé om at det er lurt når det kommer til vanning osv.

Denne uka har forresten vært veldig travel. Jeg skal nå ramse opp alt vi har gjort. Ikke for å skryte, mer som en advarsel (bli flinkere til å si NEI) og for å huske hvor mye man egentlig kan få tid til på en uke i tillegg til skole, barnehage og jobb:
Turn, svømming, svømming, kor, cross-trening, kulturskole, korps, speider'n, gåtur med "strikkeklubben", utviklingssamtale, orienteringskurs, avslutning på skøyter, styremøte i svømmegruppa, foreldremøte, spinning, styrketrening og omvisning på en gammel gård... Og så kom helga med Barnas Verdensdager og bursdagsfeiring! Nå er vi klar for en ny uke!

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en immari hektisk uke! Her i "syden" er det forresten utekafé og sol ;)

    SvarSlett
  2. Hjelp. Jeg tenker jeg bare setter på pauseknappen og beholder det livet vi har nå, jeg... :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...